Training Klantgericht Telefoneren – Master

De Master Klantgericht Telefoneren in het kort:

Hoe maak je de stap van klantvriendelijk naar klantgedreven contact met klanten? Hoe vergroot je jouw overtuigingskracht in klantcontact? In deze telefoontraining ontwikkel je alle communicatieve vaardigheden voor professioneler en effectiever contact met klanten. Daarnaast reflecteren we samen met jou. We kijken welk gedrag je voorkeur heeft en welk effect dit heeft op je gesprekspartner. Zo leer je welk gedrag past bij klantgerichte en overtuigende communicatie en gebruik je zelfs je doelen in gesprekken die je als lastig ervaart.

Investering:
€ 890,- exclusief BTW (inclusief Persoonlijke Profiel Analyse)
Duur van de training:
1 dag (9:30 tot 16:30 uur)
Groepsgrootte:
maximaal 8 deelnemers
Niveau:
Deze training is geschikt voor medewerkers met enkele jaren ervaring in telefonisch klantcontact en met basiskennis van telefonische gesprekstechnieken.

Startdata en locaties

Onze locaties: Amsterdam, Arnhem, Eindhoven, Hengelo, Rotterdam, Utrecht en Zwolle

MAAND START
september 2020 23 sep
november 2020 30 nov

Jouw resultaten na deze training

  • Je bent klantvriendelijk, klantgericht en klantgedreven
  • Je hebt inzicht in jouw persoonlijke stijl van communiceren en kunt deze stijl aanpassen aan je gesprekspartner
  • Je informeert en adviseert makkelijker en vergroot je overtuigingskracht
  • Je weet hoe je weerstand voorkomt en wegneemt tijdens een gesprek
  • Je gaat sterk en vol vertrouwen elk gesprek aan
  • Je toont meer initiatief in telefoongesprekken
  • Je staat in verbinding met de klant en communiceert overtuigend

Het trainingsprogramma van de Master Klantgericht Telefoneren

1 trainingsdag van 9:30 uur tot 16:30 uur

Tijdens de master klantgericht telefoneren ga je dieper in op jouw rol in het contact met klanten. Voor de training vul jij een Persoonlijke Profiel Analyse (PPA) in. Deze geeft jou meer inzicht in jouw eigen wijze van communiceren en voorkeursgedrag. Wat zijn jouw persoonlijke kwaliteiten en hoe kun je jouw persoonlijke stijl aanpassen aan de klant? In deze Master ontwikkel je je telefonische vaardigheden nog verder, zodat je in staat bent alle situaties op professionele en klantgedreven wijze af te handelen.

  • Je persoonlijke kwaliteiten als visitekaartje van de organisatie
  • Van klantvriendelijk naar klantgedreven in de contactmomenten
  • Vraag-, doorvraag- en luistertechnieken
  • Informeren, adviseren en afspraken maken
  • Overtuigend en duidelijk formuleren
  • De leiding nemen, houden en terugnemen in je gesprek
  • Voorkomen en wegnemen van weerstanden
  • Omgaan met emoties en klachten
  • Omgaan met verschillende klanttypen
  • De klant beter ‘herkennen’en je gedrag hierop aanpassen

Leerdoelen afgestemd op jouw situatie

Voorafgaand aan deze Master vindt altijd een intake plaats. Daarbij krijgen we inzicht in zaken waar je tegenaan loopt en waar jij aan wilt werken. Van de trainer ontvang je ook feedback op jouw persoonlijke leerdoelen. Dit zorgt ervoor dat jij je kunt ontwikkelen op die punten die voor jou van belang zijn.

Investering

De investering voor deze training bedraagt € 890,- exclusief BTW. Inclusief Persoonlijke Profiel Analyse.

  • Geen verborgen kosten
  • Kleine groepen, maximaal 8 personen
  • Inclusief lunch
  • Ervaren en inspirerende trainers
  • 100% tevredenheidsgarantie

XL10 Care B.V. is CRKBO geregistreerd. Van BTW vrijgestelde organisaties boeken de trainingen van XL10 via XL10 Care B.V.

Deze training is ook mogelijk als maatwerk/incompany training. Meer weten over onze incompany oplossingen of een persoonlijk ontwikkeladvies op maat? Lees hier meer over onze maatwerk oplossing.

Daarom kies je voor de Training Klantgericht Telefoneren – Master

Een XL10 training is praktisch. Geen lange uitleg over theorie maar direct aan de slag met wat jij wilt leren. Jouw praktijksituaties en vragen staan centraal in deze telefoontraining. Deze koppelen we kort aan een stuk theorie. We geven je tips en nodigen je uit om deze te oefenen met de andere deelnemers.

  • Cases komen voort uit eigen leerdoelen
  • Training in kleine groepen van max 8 deelnemers
  • 80% actief DOEN in de training
  • De theorie ondersteunt, jouw praktijk staat centraal
  • Jouw actiepunten kun je morgen direct toepassen

ONZE REFERENTIES